wtorek, 5 stycznia 2016

✮ Rok 2015 w literach alfabetu ✮

Ostatnio pożegnaliśmy rok 2015, dlatego postanowiłam go nieco podsumować. Myślę, że w tymtym roku przydarzło mi się wiele wspaniałych rzeczy jak i niestety troszkę gorszych. Uważam, że takie podsumowanie w przyszłości pozwoli mi zapamiętać najważniejsze chwile z tamtych 12 miesięcy.
Postaram się rozpocząć nowy rok z nową kartką. Chcę chodź mniej myśleć o swoich problemach. Szczerze nie wiem jeszcze co napiszę na tej kartce, pewnie mój dalszy ciąg życia. Jaki będzie, zobaczymy. W tym roku myślę, że nie będe miała postanowień. Przecież jak będe chciała coś zmienić to nie muszę mieć jakiejś specialnej okazji do tego. Niech w tym roku będzie inaczej, lepiej. Trzymam kciuki! Od razu piszę, że parę literek pominełam, żeby ten post nie stracił sensu. Mam nadzieję, że wpis wam się spodoba. Oto mój alfabet 2015 roku:
A jak angielski
Nigdy bym nie przypuszczała, że polubię język angielski. Myślę, że było to spowodowane tym, że zawsze ciężko mi przychodził. Dlatego, że nic się nie zmieniło wręcz było gorzej zapisałam się na dodatkowe zajęcia, które przekonały mnie do tego języka. Dzisiaj naprawdę go uwielbiam i mam nadzieję, że uda mi się w niedalekiej przyszłości porządnie dogadać w tym języku.

B jak blog
W poprzednim roku miałam naprawdę wielkie chęci i motywacje do pisania postów. Nadal kocham to robić i mam nadzieję, że w tym roku będzie lepiej. Nie byłam systematyczna w dodawaniu postów, ponieważ nie wiedziałam o czym pisać oraz nie miałam za dużo czasu. Rok 2015 był dla mnie naprawdę ciężki z przyczyn rodzinnych. Trudno by było to wszystko pogodzić.

C jak cover
W kwietniu pojawił się mój pierwszy cover na youtube. Pamiętam, że strasznie długo zbierałam się do nagrania go aż w końcu się udało. Myślę, że tego nie porzucę. Planuje kupić profesionalny sprzęt do nagrywania oraz zapisać się na warsztaty, żeby te covery były jeszcze lepsze.
moje covery ~ KLIKKLIKKLIK
D jak dojrzałość
Myślę, że w poprzednim roku się zmieniłam. Zauważyłam, że patrzę inaczej na świat. Dziwne rzeczy, które kiedyś były dla mnie zabawne teraz wcale nie są. Inni raczej też to zauważyli. Faktycznie nie wiem czy myśleć, że to dobrze czy źle po prostu życie jest pełne zmian.

F jak festiwal kolorów
W czerwcu odbył się w Białymstoku festiwal kolorów na którym miałam okazję być. Była to moja pierwsza taka impreza, którą miło wspominam. Udało mi się złapać parę opakować z proszkiem oraz udało mi się wepchnąć do pierwszego rzędu tuż przy scenie. Gdy wróciłam byłam cała w kolorowej barwie. Pamiętam te dziwne spojrzenia ludzi gdy wracałam do domu.
Faktycznie mogłam wyglądać naprawdę śmiesznie.

G jak Grecja
Zdecydowanie najlepszy moment wakacji. W sierpniu miałam okazję wybrać się  na Kretę gdzie najwięcej czasu spędziłam w mieście Retimno. Nie będe dużo pisać na ten temat tylko przekieruje was do mojego postu w, którym opisałam szczegółowe co się tam ciekawego działo. Jest także dużo pięknych zdjęć ~ KLIK

I jak inna ja
W poprzednim roku zmieniłam swój styl i wygląd. Raczej, dlatego że poszłam do pierwszej klasy gimnazjum. Wiadomo inni ludzie i chcesz się zaprezentować z jak najlepszej strony. Pamiętam siebie kiedyś ubraną na luźno. Zawsze leginsy albo dresy. Dzisiaj rurki, jeansy i piękne koronkowe bluzki. Zaczełam także eksperymentować z makijażem. Dzisiaj nie wychodzę do szkoły bez użycia maskary czy korektora. Podkłady, pudry itp. to jeszcze nie ten czas.
K jak koncerty
Zdecydowanie rok 2015 był dla mnie rokiem koncertów i spotkań. Byłam na swoim pierwszym prawdziwym koncercie w życiu. Minowicie w Łodzi na ,,Violetta Live'' oraz w Warszawie na koncercie Lodovici Comello gdzie miałam wykupiony pakiet meet&greet. Bardzo miło wspominam te koncerty. Pamiętam, że na show w Łodzi płakam. Muzyka, taniec, ludzie i oczywiście wielkie emocje. Nie zapominajmy także o spotkaniu z Saszan. Także miło wspominam ten dzień. KLIK

M jak maraton
Mam tutaj na myśli maraton filmowy. Mam nadzieję, że nikt nie pomyślał o maratonie sportowym. Obawiam się, że bym umarła przed 10km. W 2015 po raz pierwszy i pewnie ostatni poszłam do kina na maraton serii ,,Igrzyska Śmierci''. Wtedy premierową częścią był Kosogłos cz. 1 na, której niestety zasnełam. Do dziś się zbieram, żeby obejrzeć ją w domu jednak pamiętam, że w kinie obudziłam się akurat na zakończeniu, które doskonale zapamiętałam. Oprócz tego miałam także maraton filmowy w szkole na którym także bawiłam się świetnie. Były puszczane różne style m.in. horrory, komedie, romanse a także graliśy w ping-ponga oraz gry planszowe. Przyzaje, że na jednym filmie spałam, ale tylko dlatego, że był nieciekawy. KLIK

O jak ombre
Po raz pierwszy pofarbowałam sobie włosy. Było to 1 czerwca, w dniu dziecka. Postawiłam na ombre, ponieważ chciałam coś zmienić w swoim wyglądzie oraz, dlatego że bardzo podobały mi się zdjęcia w internecie różnych dziewczyn z tak pofarbowanymi włosami. Uważam, że to była dobra decyzja. Znajomi uważają, że bardzo mi pasuje. Zresztą ja już się przyzwyczaiłam do takiego wyglądu moich włosów.
P jak przeprowadzka
Na początku byłam bardzo niezadowolona z faktu, że przeprowadzam się z dosyć dużego miasta na wieś. Co prawda nie mam do miasta daleko, ale niestety wielką wadą jest to, że autobusy jeżdzą do mojej wsi tylko 5 razy dziennie. Teraz już przyzwyczaiłam się do nowego miejsca. Na początku czułam się dziwnie z tą ciszą i naturą obok. Dzisiaj mieszka mi się tutaj bardzo dobrze i nie wyobrażam sobie życia znów w bloku.

R jak rodzina
Pod koniec 2015 roku odkryłam jak bardzo ważna jest rodzina. Wcześniej nie miała dla mnie aż tak wielkiego znaczenia jak teraz. Po prostu gdy coś się stanie człowiek dopiero docenia to gdy jest już za późno. Strata kogoś naprawdę bliskiego pokazała mi, żebym nie marnowała dalej czasu i cieszyła się z tego co mam czyli z rodzinny bo niedługo kolejnej osoby może mi zabraknąć.

S jak samolot
Po raz kolejny miałam okazje podróżować samolotem. Nie licząc stron powrotnych był to mój 3 raz. Szczerze mówiąc lubie latać samolotem. Ta adrenalina , widoki wszystko jest doskonałe, jednak drażni mnie gdy jestem już na tych wysokościach zbyt długo. Pamiętam, że do Egiptu (to był mój pierwszy lot) leciałam prawie 5 godzin, ponieważ było jeszcze międzylądowanie. Pamiętam, że czułam się słabo i strasznie kuło mnie  w ucho, ale dzisiaj nie patrze na to i bardzo lubię podróżować.
T jak tatuaż
Po raz pierwszy miałam zrobiony tatuaż z henny. Podczas warsztatów w Augustowie zrobiłam sobie niewielką koniczynkę na nadgarstku. Nie trzymał się długo, ale bardzo fajnie się z nim czułam. Kto wie może w przyszłości będe miała jakiś prawdziwy.

U jak ukulele
W poprzednim roku przekonałam się bardziej do ukulele. Szczerze na początku wcale nie chciałam na nim grać. Jedynym instrumentem, który wpadł mi do gustu to pianino czy gitara. Po czasie gdy chciałam spróbować grać na gitarze nie mogłam się do niej przyzwyczaić. Była taka wielka! Więc wróciłam do mojego małego instrumentu, który przypomina nieco gitarę i zaczełam pogłębiać swoją wiedzę dotyczącą nut i różnych piosenek. Dzisiaj uważam, że dosyć dobrze gram na tym instrumencie i chociaż gram na nim troszeczkę mniej to i tak bardzo go lubię.

W jak wolontariat
Rok 2015 kojarze m.in. jako rok wolontariatu. Po raz pierwszy wziełam udział w wielu akcjach zarówno w mojej szkole jak i na zewnątrz. Zbiórka żywności czy dzień Papieski. Bardzo miło wspominam te akcje. Ludzie chętnie pomagali chociaż i były osoby, które były nieco gorzej nastawione do pomagania innym ludziom.

Z jak zawody
Miałam okazję brać udział w zawodach pchnięcia kulą. Było to ciekawe doświadczenie. Szczerze nie poszło mi zbyt dobrze, ale tak źle też nie. Myślę, że w tym roku także wezme udział. Nie zapomne także o tym, że brałam udział w 3 konkursach recytacji wiersza i 1 recytacji prozy. W jednym udało mi się zdobyć wyróżnienie. Uważam, że mówiłam dobrze, ale jednak sędziowie uważali inaczej. Mam nadzieję, że w kolejnym konkursie pójdzie mi lepiej.

39 komentarzy:

  1. Świetny pomysł! Nie widziałam jeszcze podsumowania w takiej formie! Mam nadzieję, że ten rok będzie jeszcze lepszy od minionego :) Ładne zdjęcia, pozdrawiam :)

    greenskycalms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz widze takie podsumowanie, naprawde świetne! Nawet nie chce mysleć, ile pracy i pisania wymagało. Bardzo kreatywnie i bardzo dobrze napisane :) /Mikołaj

    Dwie Perspektywy Blog

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawe podsumowanie nigdy nie spotkałam się z takim podsumowaniem :)

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Z chęcią zobaczę jak śpiewasz na filmikach :)
    Super pomysł na te litery z alfabetu :)
    Planuję uczestniczyć w wolontariacie :)

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawe podsumowanie Roku, z takim się jeszcze nie spotkałam, z chęcią Cię posłucham i ukulele jest super :)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne podsumowanie, zupełnie inaczej zrobione :D
    Widzę, że miałaś fajny rok ;)
    Teraz życzę udanego 2016 roku!
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale świetny post < 33 Zazdro! XDD Ślicznie śpiewsz omg <3333 zasubskrybuje Cię jak przypomnę sobie hasło na yt XDDD <3
    http://liveivette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawy pomysł na ten alfabet i ogólnie ciekawy blog! Co do tego,że nie robisz sobie postanowień to fajny pomysł,ja jednak postanowiłam zostać przy postanowieniach.
    Mój blog- http://zuziaforstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. super pomysł z tym alfabetem :D
    ładne zdjęcia :D super sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rok temu pisałam podobny post :)
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny pomysł na podsumowanie!

    merows.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne podsumowanie 2015 ! :D

    nellybi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ciekawy pomysł na podsumowanie 2015 roku.

    Zapraszam do mnie
    enjoy-lifeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Widziałam już na jakimś blogu podsumowanie roku od A do Z i bardzo mi się ten pomysł spodobał ;] Ty również fajnie to napisałaś, wszystko jest przejrzyste i fajnie się to czyta.
    /Agrafka
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna forma podsumowania. :)


    http://crybb-x.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ciekawe podsumowanie roku. :) Obserwuję.

    pozulablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo podoba mi sie podsumowanie roku w taki sposób :)

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja kocham język angielski :)
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajny pomysł na post! Mam nadzieję, że i ja w 2016 polubię angielski. Przydałoby się, bo to bardzo ważny język:)
    Pozdrawiam cieplutko
    ♥Mój Blog - klik!♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne zdjęcia!

    Zapraszam na nowy post!
    Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  21. Ja angielski też polubiłam stosunkowo niedawno :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. 1 raz spotkałam się z takim postem i szczerze skradł moje serce <3
    W wolnej chwili zapraszam do mnie
    http://malwinabeczek.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny pomysł z tymi literami alfabetu/ pierwszy raz widzę taki pomysł!
    Mam nadzieje, ze w 2016 faktycznie mniej uwagi poświecisz na myślenie o problemach, a więcej skupisz się na tych pozytywnych emocjach- tego ci życzę ;)

    Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawy pomysł :D Fajne zdjęcia :)
    Ale masz długie włosy :>
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Jeszcze czegoś takiego nie widziałam :) Bardzo fajny pomysł :D
    Mój Blog :)
    Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  26. Mega genialny pomysł z tym postem. Nie wpadłabym chyba na pomysł z tym alfabetem :)
    Śliczne zdjęcia ^-^

    Miło będzie jak wpadniesz do mnie, bo niedawno zaczęłam:

    ♥YOZiZIRA.blogspot.com♥


    OdpowiedzUsuń
  27. chciałabym, żeby w moim przypadku z angielskim było tak samo :D

    obserwuję i zapraszam do mnie :)
    http://dezmansowaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Może ja też kiedyś polubię angielski haha :D
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  29. Ciekawe podsumowanie roku.:)


    Zapraszam tez od siebie.:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Dopiero zobaczyłam że jesteś z Białegostoku.:D
    Dopiero 2 osoba, którą spotkałam na blogu jest z moich okolic.;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetnie napisany post kochana! :D A te zdjęcia są po prostu niesamowite, w szczególności to pierwsze :')
    http://www.olkiks.blogspot.com/
    Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  32. Powodzenia w realizacji postanowień - pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetny pomysł na podsumowanie roku! :)

    Mój blog CLICK

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajne podsumowanie ! :))
    stay-possitive.blogspot.com
    Kliknęłabyś w serduszko w poście? Z góry dziękuję!
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetny pomysł! Też chodzę na zawody lekkoatletyczne, ale do pchnięcia kulą to się nie nadaję :D

    U mnie nowy post, zapraszam!
    Obserwuję ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  36. oryginalny post :)

    zapraszam na nowy post :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetny post! Jeszcze nie czytałam takiej notki :)

    Pozdrawiam!
    ♥MÓJ BLOG KLIK♥

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za każdy miły komentarz
♥ Spamy i brzydkie słowa nie są tolerowane

Jeśli podoba ci się tutaj: zostań na dłużej i zaobserwuj