sobota, 16 stycznia 2016

Coś od siebie, czyli: Plany na ferię oraz trochę o nauczycielach✌

Mogę już oficialnie powiedzieć, że oceny w szkole są już ostatecznie wystawione. Przyznam, że w tym semestrze patrząc na oceny specialnie się nie postarałam. Wstąpił we mnie leń trzeciego stopnia. Po obliczeniach wyszło czyste 4.0 oczywiście dzięki podwyższeniu przez wf, muzykę czy plastykę. Powiem szczerze, że nie jestem bardzo ambitna co do ocen więc mam nadzięje, że na koniec tego roku szkolnego ta średnia będzie chociaż  o 0.10 wyższa. Poprzedni tydzień był jeden z cięższych. Było dużo testów i kartkówek, że aż miałam ochotę to wszysto rzucić. Na szczęście udało mi się to jakoś wytrwać. Teraz tylko pozostał tydzień do ferii i w końcu się wyśpię i odpocznie, chociaż sama nie wiem od czego, ponieważ i tak mało się uczę.
 Myślę, że mam już swoje plany na ferię. 1 tydzień spędze w domu śpiąc, czytając książkę (może uda się lekturę szkolną), zaglądając na bloga. Na pewno pójdę na zakupy, ponieważ w 2 tygodniu jadę na tydzień za granicę. Chciałabym wam powiedzieć gdzie, ale chcę żeby to była niespodzianka. Jak wrócę na pewno zrobię wpis na bloga o moim wyjeździe. Powiem tylko, że jest tam bardzo ciepło, dzięki czemu będę mogła się ocieplić po tych zimnych dniach haha.
Skoro opowiedziałam o swoich planach na ferię oraz nieco o szkole to myślę, że jest to dobry pomysł, żeby nieco zagłębić się w ten temat. Mam na myśli troszkę ponarzekać na nauczycieli.
Po pierwsze potrafią być naprawdę czasami wredni. Załóżmy, że brakuję parę setnych do oceny wyżej, ale nie. Nauczyciel nie pozwoli ci zrobić pracy dodatkowej czy coś poprawić, ponieważ trzeba starać się przez cały rok. ,,Postarasz się w przyszłym semestrze''. Oczywiście nie wszyscy tacy są. Kolejną cechą co do niektórych jest nierówne traktownie. Myślę, że każdy mógł to we własnej szkole zauważyć. Jednak najgorsze jest to, że są niesprawiedliwi. Oceniają nas po naszym wyglądzie, znajomościach, przeszłości. 
Pamiętajmy, że nikt nie jest święty.
Na pewno każdy nauczyciel jest doświadczony w swojej dziedzinie i powinno się go szanować. Nie rozumiem tych sytuacji gdy uczeń rzuca się na nauczyciela. Przecież to pogarsza sprawę, ponieważ zawsze może się na nas zemścić. To też człowiek. Ma uczucia, rozum. Jak on się musi czuć gdy uczeń nawet czasami stosuje wobec niego brzydkie słowa. Każdy z nas stara się jakoś kąbinować ,,Ta kartkówka nie była zapowiedziana'', ,,Pani mówiła, że ta praca jest na wtorek'' itp. Sama znam dobrze te sytuacje. Roumiem to, ale fakt faktem, że nie powinniśmy oszukiwać nauczyciela. Naprawdę szanuję ten zawód. Ja nie potrafiłabym prowadzić lekcji, tym bardziej w gimnazjum. 

Kiedy rozpoczynacje ferię, macie jakieś plany? Co wy myślicie o nauczycielach?
Outfit:
bluzka - Reserved
jeansy - Topshop
buty - Deichmann
opaska - H&M

42 komentarze:

  1. Świetne zdjęcia. :) Ja ferie zaczynam dopiero 15 lutego, więc planów jeszcze nie mam. :/ Co do nauczycieli, szanuję ich, bo sama nie potrafiłabym uczyć w szkole.
    Obserwuję :D

    Zapraszam do mnie:
    pozulablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jeszcze nie mam planów, ma do mnie przyjechać IBFF ale nie wiemy dokładnie co będziemy robić,na razie nic nie planujemy :D śliczne zdjęcia ♥ ja o nauczycielach wole się nie wypowiadać, bo raczej dobre rzeczy to nie będą heh XD
    ✿Jestem Folta - kliik✿

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozpoczynam ferie od poniedziałku z czego bardzo się cieszę :) Na razie nie mam żadnych konkretnych planów. A jeśli chodzi o nauczycieli to szanuję ich. Ten zawód jest bardzo trudny, chociaż uważam, że niektórzy nauczyciele nigdy nie powinny dalej wykonywać swojego zawodu. Ładne zdjęcia :)

    greenskycalms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne zdjęcia :)
    Ja w ferie zwykle siedzę w domu :D
    A zaczynam je po tobie.
    Co do nauki, to jestem w 3 klasie, więc sie staram straqsznie, ale tez szału nie ma.
    Trudno jest, a ilosc nauki przerasta :)
    Udanego wypoczynku :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja rozpoczynam ferie dopiero od 1 lutego więc muszę sobie jeszcze trochę poczekać. I na razie nie mam planów. Mam podobną średnią jak Ty. A co do nauczycieli to mam takie same zdanie na ten temat co i Ty. Zapraszam do mnie caroliv-photography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ja ferie zaczynam za tydzień ;) w tym roku piszę testy i mega się stresuje ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz dreamoutloud.f

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam to samo XD
    Pełnoo popraw. Całe szczęście teraz 2 tygodnie wolnego :)
    Śliczne zdjęcia ;)
    Co powiesz na obs/obs? :)
    Jeśli tak to zacznij i daj znać u mnie że obserwujesz ;)
    http://lonnelly-inspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna opaska :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. To prawda, nauczyciele czasami potrafią być niesprawiedliwi.
    http://szafirek-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla mnie ostatni tydzień też był bardzo ciężki, ale na szczęście ferie się zaczęły! Udanego wyjazdu życzę. :) Racja, niektórzy nauczyciele nie są sprawiedliwi. Jeju, a jak jeszcze właśnie się mszczą to wtedy jest strasznie! Bo 'rangą' są od nas wyżej i chyba sama rozumiesz. :/ ma więcej do gadania. Świetne zdjęcia!
    Arleta

    OdpowiedzUsuń
  11. Też teraz mam ferie i spędzam je w domu. Miłego odpoczynku :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie I semestr skończył się już w grudniu :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie również oceny już wystawione :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne zdjęcia, ja ferie zaczynam za dwa tygodnie. pozdrawiam
    daryyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. O świetne plany na ferie!:)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Życzę ci udanego wyjazdu jak i całych ferii.
    Pozdrawiam, annenoele.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Całkowicie zgadzamy się z opisami nauczycieli xD
    Gratulujemy ocenek!
    Naprawdę śliczne zdjęcia! ♥
    http://cieszsiechwila-ld.blogspot.com/
    PS.: Może wspólna obserwacja? Jak coś to daj znać na naszym blogu ;)
    Życzymy powodzenia w blogowaniu!

    OdpowiedzUsuń
  18. Szanuję zawód nauczyciela, mimo że większość z jakimi się spotkałam to ogromne kosy i nic więcej :/

    Mój blog - ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja już niestety nie mam i nie będę miała ferii jedynie urlop. :(
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Również mam ferie! Życzę Ci udanego wypoczynku :))
    Pozdrawiam, MÓJ BLOG!

    OdpowiedzUsuń
  21. yayl.... super blog!!! Świetnie, ale u mnie ferie dopiero od 15.02 :(
    Jak w te ferie znajdziesz czas zapraszam do mnie: http://normal-unnormal-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Super post ! Bardzo fajna kurtka ;)
    Podoba mi się Twój blog =D
    http://allilove-xoxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Też mam ferie :D
    A teraz pytanie techniczne, bo sama mam zamiar zrobić taką plenerową sesję, ale nie wiem kogo zaangażować ._. A tobie, kto robi zdjęcia?
    Podoba mi się twój blog, jest bardzo fajny - zostaję tutaj na dłużej, Patutko xD
    A w tym czasie możesz wejść do mnie i zobaczyć jak mi idzie - www.rozowawstazka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, zazwyczaj na takich sesjach zdjęcia robi mi koleżanka.
      Haha dzięki :)

      Usuń
  24. Bardzo fajnie wyglądasz :D
    http://grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Hej! Organizuję konkurs, zasady są banalne, a nagrody ciekawe wejdź i zobacz, może akurat Ci się spodoba i weźmiesz udział :)
    Pozdrawiam i całuję :** Ps. Blog bardzo ciekawy :*
    http://czarnotowidze2.blogspot.com/2016/01/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  26. Ahhh.... a ja tęsknie za szkołą :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczne zdjęcia! Ja mam teraz ferie :)
    Pozdrawiam http://princess966.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Jestem ciekawa gdzie się wybierasz
    :D ps. świetna stylizacja ;p
    zapraszam do mnie Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  29. http://jamaicantrip97.blogspot.com/2016/01/iebster-blog-award.html
    Nominowałam Cię do LBA! Serdecznie zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. bardzo podobaja mi sie Twoje buty :)
    wspolna obserwacja? :) ja juz obserwuje :) http://pazzz21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Ślicznie wyglądasz i masz boskie,długie włosy *o*

    Ferie za tydzień :3

    http://poradnikwielmoznej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Też mamy teraz ferie:) Bardzo ładne spodnie!


    Pozdrawiamy cieplutko!
    Nowy wygląd bloga: www.twinslife.pl :*

    OdpowiedzUsuń
  33. U mnie leci już 2 tydzień ferii :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja ostatni tydzień ferii spędzam tradycyjnie w domku! Ja mam dość wysoką średnią na koniec semestru :)

    Skomentujesz? Zaobserwujesz? Dopiero zaczynam -> MÓJ BLOG - KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
  35. Super wyglądasz ! :))

    http://treamicii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. W mojej szkole na szczęście są bardzo fajni nauczyciele i większość stara się nas rozumieć/wspierać/pomagać nam. Moje oceny w tym semestrze są dość dobre, mam nadzieję, że takie się utrzymają, haha. Aktualnie mam zero planów na ferie.
    Cudowna stylizacja i świetne zdjęcia! Zauroczyła mnie Twoja opaska. :)

    www.muminek-enter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za każdy miły komentarz
♥ Spamy i brzydkie słowa nie są tolerowane

Jeśli podoba ci się tutaj: zostań na dłużej i zaobserwuj