czwartek, 31 grudnia 2015

✿ Lista książek, które musisz przeczytać w 2016 roku ✿

Każdy z nas musi choć trochę czytać książek. Ja osobiście uwielbiam najbardziej powieści romantyczne. Takie opowiadające o prawdziwym życiu nastolatek. Jeśli także uwielbiacie takie książki to koniecznie te wszystkie, które poniżej wymieniłam w 2016 roku powinny się znaleść w waszej szafie. Mam nadzieję, że lista książek wam się spodoba. Więc ja się z wami żegnam w tym krótkim wstępie i zapraszam was do zerknięcia na moich ulubieńców. A więc oto moje propozycje:
 ,,Maybe Someday''
To była moja pierwsza książka, którą przeczytałam w dosłownie pare dni. Opowiada o młodej Sydney, która zawsze codziennie wychodzi na balkon, żeby słucham muzyki granej przez Ridge, który mieszka naprzeciwko jej domu. Pewnego dnia spotykają się, żeby napisać razem utwór piosenki jednak zaczyna tworzyć się pomiędzy nimi piękne uczucie. Jest jednak pare rzeczy o, których chłopak nie mówi dla Sydney. Zauważyłam, że ta książka została napisana inaczej niż wszystkie inne. W niej w tym samym momencie gdy postacie śpiewają piosnkę my mamy możliwość zobaczenia tekstu piosenki (także po polsku) oraz wysłuchania jej poprzez wejście na strone maybesomeday.pl.
 ,,7 razy dziś''
Jedna z lepszych książek, które czytałam. Opowiada o dziewczynie, która umarła z przyczyny wypadku samochodowego. Jednak nie trafia do innego świata tylko budzi się znowu tego samego dnia. Z niewiadomych przyczyn ten sam dzień cały czas się pojawia. Postać przeżywa cały czas ten sam okres czasu dzięki czemu może naprawić swoje błedy. Prawdę mówiać Sam Kingston ujawnia się jako ,,popularna jędza''. Ma idealne życie, chłopaka oraz sporo imprezuje. Koniec książki naprawdę mnie zadziwił i przez parę dni zastanawiałam się czy przypadkiem nie wyrwano kilka stron. Co się stanie z Sam dowiecie się tylko czytając tą książke.
 ,,Rywalki''
Dosyć dobrze znana nam wszystkim książka nadal wzbudza we mnie zainteresowanie. Mam tu na myśli całą serie tej książki. Opowiada o Americe, która pochodzi z ubogiej rodziny, dlatego zostaje namówiona do udziału w eliminacjach o korone oraz serce księcia co dałoby dla niej i całej rodziny lepsze życie. Gdy Ami trafia do pałacu musi walczyć z 35 dziewczynami. Historia jest pełna miłości pomiędzy dziewczyną a księciem. Jednak co się stanie z jej chłopakiem z, którym planowała już wziąć ślub? Czy wybierze go czy Maxona dowiecie się czytając książke. Naprawdę jest warta uwagi.
 ,,Geek Girl''
To najnowsza książka, którą ostatnio przeczytałam. Tak jak pisze na okładce jest o pewnej kujonce, mało popularnej dziewczynie, która przez przypadek zostaje modelką. Myśli, że dzięki temu zdobędzie lepsze życie. Przeżyje transformacje dzięki, której zmieni się w pięknego łabędzia. Pokazy mody, sesje zdjęciowe, rodzina, miłość, przyjaciele, ciekawe ciekawostki oraz upadki Harriet znajdziecie w tej oto książce.

74 komentarze:

  1. Widzę wiele ciekawych książek :). Udanego Sylwestra i Szczęśliwego Nowego Roku! Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczęśliwego Nowego Roku !


    http://lucy-lusia2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Żadnej z wymienionych książek nie czytałam Polecam ci "Samotność na pełnym morzu".
    Szczęśliwego Nowego Roku!
    Zapraszam do mnie - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Też uwielbiam czytać, ale o tych książkach nawet nie słyszałam :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam czytać! Jeszcze nie słyszałam o tych książkach :c

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne książki, aż chyba z ciekawości, którąś przeczytam ;*
    pozdrawiam, dreamoutloud.f

    OdpowiedzUsuń
  7. najbardziej zainteresowała mnie 1 pozycja, koniecznie muszę przeczytać! :)
    blog: optymistka.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejku równiez kocham książki romantyczne i napewno te książcki znajdą się na mojej półce :)
    Pozdrawiam! :3
    http://vickystyle93.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Na pewno przynajmniej jedną z nich przeczytam :)

    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja tez w tym roku chce pewne ksiazki przeczytać :)

    OFFICIAL PATTY ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. dzięki za przydatny post, uwielbiam czytać, a nie wiedziałam jakie książki warto kupic:)
    OBSERWUJĘ ♥

    MÓJ BLOG - KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nigdy nie lubiłam czytać :/ ale w tym roku chcę sie przełamać i przeczytać chociaż 5 książek :D Mam nadzieje że mi się uda nawet i więcej ale to w wakacje


    http://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja nigdy nie lubiłam czytać :/ ale w tym roku chcę sie przełamać i przeczytać chociaż 5 książek :D Mam nadzieje że mi się uda nawet i więcej ale to w wakacje


    http://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Z tych wszystkich wymienionych najbardziej interesuje mnie "7 razy dziś" :)/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja nie lubie czytać xd ale od tygodnia zainteresowała mnie jedna książka :)
    http://mery-bella.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Mnie bardzo zainteresowała ,,7 razy dziś".
    Pozdrawiam,
    sajecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Niestety, żadnej z tych książek nie znam i żadna mnie nie zainteresowała :( /Mikołaj

    Dwie Perspektywy Blog

    OdpowiedzUsuń
  18. też czytałam 7 x dzis, ogolnie ksiazka - bomba, ale po zakonczeniu spodziewalam sie jednak czegos wiecej .. + Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku ! ♥
    by-vanys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Na mojej półce leży ,,Maybe Someday'' muszę zacząć ją czytać :)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja ostatnio opuściłam się w czytaniu, ale mam nadzieję, że szybko wróci mi do tego zapał ;]
    Ja co prawda ostatnio sięgałam po bardziej ambitne książki, chociaż fajnie jest czasem poczytać romansidła o Amerykańskich nastolatkach.
    Hmm nie wiem czy czytałaś, ale myślę, że mogłaby Ci przypaść do gustu 'Alicja w Krainie Zombie', jest to trylogia, także nieźle można się w nią pochłonąć ;]
    /Agrafka
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  21. O kilku tytułach słyszałam, ale aktualnie czytam szóstą część Harrego Pottera :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. O! "7 razy dziś" - właśnie od dawna planuję przeczytać, tylko na razie czas mi na to nie pozwala.. :( eeeech studia, studia, studia.. :) Jesteś z Białegostoku - zawsze, gdy byłam dzieciaczkiem podobała mi się nazwa tej miejscowości, muszę kiedyś odwiedzić to miasto - macie tam coś ciekawego? Może zrobisz posta o ciekawych miejscach w swoim mieście? Pozdrawiam :* | sznurasek-bloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam, że podsunęłaś mi ciekawy pomysł na wpis. Jako moje rodzinne miasto Białystok mi się bardzo podoba bo można uznać, że jest dosyć spokojnym miejscem. Jest kilka pięknych miejsc m.in. Pałac Branickich czy Rynek Kościuszki. Myślę, że mógł by się pojawić taki post na moim blogu.

      Usuń
  23. Napewno przeczytam każdą z nich.

    Serdecznie zapraszam
    enjoy-lifeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie czytałam żadnej z nich a prezentują się dość ciekawie. Na pewno kiedyś po nie sięgnę bo w wolnych chwilach lubię troszkę poczytać ;)
    Zapraszam ...
    mojswiat-omnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Rywalki czytałam już w 2015, polecam.
    Szczęśliwego Nowego Roku! :)

    designchanel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie czytałam, ale może sie skusze. Ja jedyna jaka ksiazki przeczytalam w tym roku to byly wszystkie czesci Greeya :D
    sensiblees.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Beautiful photos and I love love love your style of writing! Keep it up!

    PS: Follow for follow? I always follow back! Just let me know! ♥

    ---->SYDNEYSLEEK.BLOGSPOT.COM<----

    OdpowiedzUsuń
  28. O żadnej z tych książek nie słyszałam wcześniej :)
    ❤ blog

    OdpowiedzUsuń
  29. Muszę w końcu kupić 7 razy dzisiaj, bo kilka razy się przymierzałam :D
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  30. Wow książka rywalki naprawdę mnie kusi :))
    http://dayeenmynewblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. naprawdę ciekawe książki! :)

    zapraszam również do mnie:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Oooo... A ja właśnie szukam książek bo robię listę tych, które przeczytam w 2016 roku. Dzięki za tytuły!
    Całą serię "Rywalek" przeczytałam jednym tchem przed premierą w Polsce! Znalazłam nieoficjalne tłumaczenia z wieloooma błędami, haha
    Pozdrawiam!
    Mój blog-klik ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam jak znalazłam tłumaczenie pierwszej części. Było tak wiele błędów, dlatego zdecydowałam, że jeszczę trochę poczekam do premiery książki w Polsce :)

      Usuń
  33. przyznam, że książki typowo romantyczne to nie mój gatunek, ale takie połączone z niespotykaną fabułą to już jak najbardziej :D
    "7 razy dziś" - to koniecznie muszę przeczytać ♥ po opisie bardzo mi się podoba :D
    pozdrawiam i zapraszam :)

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetny post. Ciekawie opowiadasz fabułę książek. Podoba mi się to.
    U mnie już byłaś, zapraszam do obserwacji, oczywiście jeśli chcesz. :) Jeszcze raz :
    wearehappyjulia17.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Masz bardzo fajnego bloga, piszesz bardzo interesująco z chęcią bedę czekać na kolejne posty ! Emotikon smile
    ja juz obserwuje i zapraszam do mnie
    nowy post
    dblazkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Czytałam Rywalki i mega podoba mi się ta książka jak i dwie pozostałe części :) .
    Obserwujemy ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. ♥mega śliczny wygląd bloga
    Przeczytałam z tych książek "Siedem razy Dziś". Bardzo fajna książka.
    ♥Pożyczyłam ją mojej przyjaciółce i jest zachwycona♥
    Dopiero zaczynam i byłabym wdzięczna jakbyś zaobserwowała mój blog.Ja już to zrobiłam.
    U mnie możesz znaleźć posty od tematów poważnych takich jak samobójstwo do ulubieńców miesiąca lub DIA , które zresztą wychodzi w następnym tygodniu na bloga, więc serdecznie zapraszam:
    morelllocherry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Muszę przeczytać te książki! :) Jedyną, którą z nich czytałam jest ''7 razy dziś''. Była wspaniała! <3 Obserwuje i liczę na to samo :) Zapraszam do mnie caroliv-photography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Jedno z moich postanowień noworocznych brzmi "Przeczytam przynajmniej 10 książek". Do tego czasu nie wiedziałam jakie są godne polecenia, ale teraz wiem za jakie książki się zabrać :) Bardzo fajny post. Pozdrawiam i obserwuję!

    greenskycalms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Całą serię Rywalek muszę przeczytać, wydają się ciekawe! ♥
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  41. Zapraszam :)
    https://www.youtube.com/watch?v=bBjGxK__N_w

    OdpowiedzUsuń
  42. Polecam Rywalki :) Miło się czyta takie posty. Obserwuję i mam ogromną nadzieję że jeśli Ci się spodoba zrobisz to samo ! :)
    foto-by-sara.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. ja kocham czytać książki, to najlepsze co moze być :D
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  44. Na prawdę dobre książki polecasz, ale jeśli pozwolisz to ja polecę Ci KONIECZNIE! książki Reginy Brett "Bóg nigdy nie mruga", "Jesteś cudem" i "Bóg zawsze znajdzie Ci pracę"! :) Pozdrawiam i życzę wszystkiego najlepszego, zdrowia przede wszystkim, spełnienia marzeń, odwagi w robieniu tego co kochasz i uśmiechów!
    3maj się kochana!

    OdpowiedzUsuń
  45. Nie lubię za bardzo powieści romantycznych,(najbardziej preferuję fantasy) ale zaciekawiła mnie książka "7 razy dziś" i na pewno przeczytam ją w 2016! :)

    http://abonentpozazasiegiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Jedno z moich postanowien noworocznych to zacząć więcej czytać. :) Myślę, że wybiorę którąś z tych książek na pewno. :)

    http://lovewhitehair.blogspot.com/ zapraszam również do siebie i może wspólna obserwacja?

    OdpowiedzUsuń
  47. Bardzo fajnie opisane książki, najbardziej zachęca mnie "7 razy dziś". Może się skuszę!
    Pozdrawiam ciepło (:
    calkiemzwyczajnadziewczyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Uwielbiam rywalki! A reszty nie czytałam.

    ZAPRSZAM I OBSERWUJE(jako: Aleks Młodz)
    http://aaleksm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Nie czytałam żadnej z tych książek . Jednak od dość długiego czasu zabieram się za 7 razy dziś . Bardzo zaciekawiła mnie również książka Rywalki .
    Pozdrawiam :)
    Obserwuję i liczę na to samo :)
    http://angelikamichalak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Zachęciłaś mnie tymi książkami, na pewno przeczytam 7 razy. John Green ma świetne książki, które nie kończą sie happy endem xdi one też są świetne, może czytałas jakąś?

    my-time-alessa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że czytałam książkę ,,Gwiazd naszych wina'', która bardzo mi się spodobała oraz ostatnio zaczełam czytać ,,W śnieżną noc'' oraz planuję przeczytać ,,Papierowe miasta''. Mam nadzieję, że mi się spodoba ♥

      Usuń
  51. Kiedyś natknęłam się na Rywalki, ale niestety nie w bibliotec, lecz w Empiku, a szkoda mi pieniędzy na wydawanie na książki :/
    Pozdrawiam :) Different Diamond klik

    OdpowiedzUsuń
  52. Nie przepadam za książkami ale fajnie jak ktoś lubi je czytać :)

    obs/obs? kom/kom ? :D

    ja już :)

    http://kana-kaana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. ja mam zamiar przeczytać całą serię książek Nicholasa Sparksa i obejrzeć dostępne ekranizacje ;) kilka już przeczytałam i obejrzałam filmów i uważam, że są bardzo dobre jeśli chodzi o taką tematykę, a moja mama już zamówiła wszystkie książeczki :)
    jamaicantrip97.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Nie przepadam za książkami, wolę filmy ale brzmią naprawdę ciekawie:)

    http://imigor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Hmm może sama sobie zobaczę te książki :)
    http://mlovelyo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. 7 razy dziś powala na kolana !
    Zapraszam Cię na mojego bloga <3 Mam nadzieję, że ci się spodoba i pomożesz mi dobić do 500 obserwatorów - mojego tegorocznego celu. Dziękuję i pozdrawiam cieplutko <3
    royal-princes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  58. Super post! Może skuszę się na ,,7 razy dziś'' ;)
    Mój Blog!

    OdpowiedzUsuń
  59. Nie czytałam żadnej z wymienionych wyżej książek, ale może na coś się skuszę :D!
    marmurka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Moją ulubioną książką chyba pozostanie 'Mały Książę', haha.

    http://patrvcia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem szczerze, że bardzo wciągająca i ciekawa lektura :)

      Usuń

♥ Dziękuje za każdy miły komentarz
♥ Spamy i brzydkie słowa nie są tolerowane

Jeśli podoba ci się tutaj: zostań na dłużej i zaobserwuj