niedziela, 6 września 2015

☼ Wakacje 2015 ☼ ~ Wyspy Greckie

Cześć,

Po bardzo długiej nieobecności razem z nowym rokiem szkolnym powracam do was ja.
Mam nadzieję, że wasze wakacje były udane i wróciliście zadowoleni i szczęśliwi do szkoły.
Ja w te dni wolne niestety nie bawiłam się świetnie. Były to zdecydowanie najgorsze wakacje w moim życiu. W lipcu miałam pogrzeb bardzo mi bliskiej osoby. Nie chcę jednak wam tutaj o tym opowiadać i was zanudzić czy co gorsza zasmucić.
Pod koniec wakacji poleciałam na wyspy Greckie i powiem wam, że są to wspaniałe miejsca.
Kultura, speciały kuchni, pogoda, ludzie. Wszystko zdaje się być perfekcyjne.
Miejsce gdzie najwięcej czasu spędziłam było miastem o nazwie Retimno, które leży na północnej części wybrzeżu Krety. Miałam 11 dni na poznanie piękna Grecji. Okazją było: zobaczyć palmy, port, plaże, domy i wiele więcej. Koniecznie musiałam coś kupić w sklepie ,,Wszystko po 1 euro''.
Większość czasu spędzaliśmy na plaży, basenie bądź na przechadzkach po mieście. Czuć, że szczególnie w nocy te miejsca żyją. Daleko do miasta nie miałam. Przyznam wam, że na ulicach można znaleść hotele, restauracje bądź biura turystyczne. Naprawdę polubiłam to miejsce, ponieważ wygląda dosyć tajemniczo. Niestety jednak kierowcy są tam bardzo nierozsądni. Każdy pojazd zatrzymuje się tam gdzie chce a przejście dla pieszych chyba dla nikogo nie istnieje. 
Mam bardzo miłe wspomnienia. 
~ Nie mogę uwierzyć, że szłam przez wąwóz całe 16 kilometrów co mi się udało. 
~ Jadłam Grecki Fast Food, który ma bardzo mało kalori.
~ Widziałam kilka plaż, które mają różne kolory.
~ Zobaczyłam nowy cudowny kraj.
~ Leciałam samolotem i płynełam promem.
~ Spędziłam świetny czas z rodziną.
No i oczywiście to nie wszystko ♥
Pogoda zawsze nam sprzyjała. Słyszałam, że w tym samym czasie w Polsce było dosyć zimno. 
Sama nie wiem co mogę jeszcze napisać o tym wyjeździe. Było naprawdę świetnie.
Najlepszym punktem wycieczki był wyjazd do Santorini. Może kojarzycie te miejsce. Są tam te słynne biało-niebieskie domki. Z bliska wyglądają naprawde genialnie.
Na pewno jeśli będe miała okazję pojadę tam jeszcze raz. 
Teraz pokażę wam jeszcze trochę zdjęć z Grecji i do zobaczenia w następnym poście. 
Dziękuję, że jesteście i mam nadzieję, że post jak i sama Grecja wam się spodobały ♥

45 komentarzy:

  1. Grecja jest przepiękna! Sam chętnie wybrałbym się na Santorini, bo wygląda ślicznie. Koniecznie pokaż haul, co sobie za to 1 Euro kupiłaś :P Pozdrawiam!
    indywidualnyobserwator.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne miejsca. Mam nadzieję, że i ja wybiorę się tam kiedyś

    zapraszam do mnie http://magdawiglusz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne miejsce! Ma swój klimat. :)
    Tylko pozazdrościć.

    Pozdrawiam, I am Angelika - klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. Matko, jak tam pieknie. Marze zeby pojechac do Grecji w najblizsze wakacje. Uwielbiam ten piekny kolor wody

    Wpadnij do mnie mój blog. Klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. jak dla mnie - za gorąco xD chętnie bym pojechała w wakacje gdzieś, gdzie nie ma upału, tylko jest zimno haha, ale mimo to zazdroszczę :)
    zapraszam Mój blog - byAjina

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia!

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<





    OdpowiedzUsuń
  7. cudowne zdjęcia! Też byłam w tym roku w Grecji, zachwycające miejsce!
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeju, jak tam pięknie! Zazdroszczę wyjazdu! Grecja jest moim marzeniem, które bardzo chciałabym spełnić :)
    Czy mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście: Mój Blog - klik! Byłabym bardzo wdzięczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia :)
    Grecja jest taka piękna..
    http://frazeologizmastrall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem zakochana w grecji <333 http://sweetgirls23.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia :) Zazdroszczę wakacji w Grecji :)
    Mój Blog [klik]

    OdpowiedzUsuń
  12. jejku jak ślicznie! Uroki Grecji!
    klikniesz?
    Mój Blog - klik! każdy komentarz, oraz obserwację oddaję!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jejku strasznie zazdroszczę! Grecja to piękny kraj i jest na pierwszym miejscu które muszę zwiedzić. No i oczywiście piękne Santorini ;D cudowne zdjęcia!

    http://magdalens-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Super zdjęcia, zazdroszczę wyjazdu :)

    Zapraszam na mojego bloga o astronomii: astropasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Zawsze chciałam tam być! Świetne zdjęcia!

    Zapraszam na nowy post
    Stylizacje, moda, uroda

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne zdjęcia ♥

    carpe-diem-czyli-chwytaj-dzien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Chciałabym odwiedzić Grecję, może w następnym roku mi się to uda :)
    Świetne zdjęcia :D
    Pozdrawiam cieplutko i życzę miłego dnia :D
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. Cuuudownie!♥ Nigdy nie byłam, ale na pewno pojadę! :D

    http://zyciedlapasji.blogspot.com/2015/09/kratka-w-roli-gownej-wishlist-rosegal.html Bardzo proszę o kliknięcia!:) | Buziaczki! :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Zazdroszczę ;)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ekstra wygląd bloga i cudny wpis !

    http://want-cant-must.blogspot.com/2015/08/tag-7-deadly-sins-book-must-have-luc.html
    ps poklikasz w linki pod zdjęciami?

    OdpowiedzUsuń
  22. Jakie piękne widoki! Uwielbiam takie klimaty! Aż zatęskniłam za wakacjami :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  23. Grecja jest taka piękna!
    zazdroszczę pobytu tam :(
    Grecja nadal pozostaje moim marzeniem, które mam nadzieję że się spełni :)

    zapraszam do siebie, odwdzięczam się
    http://vaasy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. świetne zdjęcia,piękne widoki ZAZDROSZCZĘ!
    Pozdrawiam i zapraszam www.agatabasiak.blogspot.com jeśli możesz kliknij w linki przy współpracy :) xx

    OdpowiedzUsuń
  25. cudowne widoki!
    zapiski-nastolatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Grecja jest wspaniała! Zazdroszczę Ci takich wspaniałych widoków<3
    Zapraszam Cię również do mnie. Właśnie dodałam nowy post i będzie mi bardzo miło, gdy zostawisz po sobie znak;*
    moon-quotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Grecja jest cudowna i sama marzę, że tam kiedyś pojadę! :)

    Nowy Post!- Klik!

    OdpowiedzUsuń
  28. Zazdroszczę Ci wyjazdu do Grecji, bardzo chciałabym tam pojechać, ale w tym roku byłam we Włoszech, więc spełniło się jedno z moich marzeń i jestem z tego bardzo szczęśliwa :D

    be-different-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja w Grecji nie miałam przyjemności zawitać, ale nieraz odwiedziłam Chorwację, która według mnie jest cudowna! W tym roku jednak byłam nad Bałtykiem i też nie narzekam, choć temperatura dała w kość. Jak będę miała okazję to na pewno pojadę do Grecji! :)

    Śliczne zdjęcia!
    ONLYMERY55.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  30. Hej ! Trafiłam na Twojego bloga niedawno ale przeczytałam już wszystkie posty :) Bardzo mi się podoba Twój sposób pisania i design bloga.. Dziwnie mi się o to pyta ale czy mogłabyś mi zrobić wygląd bloga ? Mój blog to mad-world-by-victora.blogspot.com kompletnie nie znam się na kodach css ani innych podobnych rzeczach :( Bardzo mi zależy, aby mieć ładny i estetyczny blog jak Twój :) Gdybyś zdecydowała mi się pomóc pisz do mnie na pocztę wiktoria.2208@o2.pl
    Z góry dziękuję i pozdrawiam bardzo serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  31. You are putting a good contain on this blog on regular basis. I like this. Have a look on my movies blog. Where I got 10000 visit per days after working 6 months on my blog http://guruofmovie.com. Hope you will enjoy my blog contain.

    OdpowiedzUsuń
  32. Good contain I have seen in your article. If anyone want to increase blog visitor traffic and income then get useful tips on http://24hoursseo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetny blog :) Obserwuje i liczę na to, że tobie również spodoba się mój blog i zrobisz to samo :) maarzycieelka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za każdy miły komentarz
♥ Spamy i brzydkie słowa nie są tolerowane

Jeśli podoba ci się tutaj: zostań na dłużej i zaobserwuj