środa, 20 maja 2015

Kierunek → szczęście

Nie raz szukamy szczęścia tam gdzie nie powinniśmy go szukać. 
Czasami nawet próbujemy na przymus być szczęśliwą osobą, ale czy to działa? 
Szczerze wam powiem, że nie! 
Warto dziękować za każdy dzień swojego życia. Możesz uważać, że wszystkie spędzone chwile są beznadziejne, ale to nie prawda. Ostatnio miałam lekturę w szkolę ,,Dziady''. Przez nią długo zastanowiałam się na temat życia. W książce zapadły słowa: 
,,Kto nie zaznał goryczy ni raz, ten nigdy nie zazna słodyczy w niebie''
W 100% się z tym zgadzam. Prace domowe, szkoła to nie jest wielki problem zawsze może być o wiele gorzej. Zawsze i tak każde zło, które nas spotkało odwdzięcza się tym później wpaniałymi chwilami. Więc tak na prawdę każdy musi przejść chodź trochę cierpienia, bo przecież człowiek bez smutku to nie człowiek.
Zauważyłeś, że osoby mające naprawde przykre sprawy w życiu dorastają na wspaniałych ludzi? 
Na prawdę powinniśmy z nich brać przykład. Nie znam osoby, która później nie dostała szczęścia i wsparcia. 
Dlatego branie udziałów w różnych akcjach jest takie ważne. Mało osób wie jak mocno oni cierpią. Przecież powiedzenie, która godzina dla osoby obok to też dobry uczynek. Takimi małymi czynami możeby innym pomóc i dać grom wsparcia i miłości. Czy to nie wspaniałe?
Do dziś nie rozumiem osób, które nie mogą nawet odpowiedzieć na zwykłe ,,Dzień Dobry''. Najczęściej tacy ludzie myślą, że są największymi ofiarami losu. Ale kogo to wina? Przecież nie moja! To w końcu, dlaczego patrzysz się na mnie z taką złością? Może my też powinniśmy coś zmienić w sobie, żeby nie ranić innych? Nasze smutne chwile zarażają także innych. 
Lepiej przecież śmiać się niż płakać!
Teraz szczerze odpowiedź w sercu na te pytanie:
Co robię by być szczęśliwym?
Powinieneś dużo. Życie to dar, nie zmarnuj tego!
Pamiętaj, Że 60 Sekund Smutku Zabiera Ci Minutę Szczęścia

26 komentarzy:

  1. Bardzo mądre, motywujące słowa :)
    Wiele osób narzeka na to, że nie są szczęśliwe, że wszystko im idzie pod górkę.
    A nie doceniają niektórych rzeczy :)
    Ładne zdjęcia :)


    live-telepathically.blogspot.com kliik

    OdpowiedzUsuń
  2. Kto by pomyślał, że "Dziady" mogą inspirować :)
    Ciekawy post, bardzo mądre przemyślenia. Pozdrawiam!
    indywidualnyobserwator.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. W tamtym roku czytałam dziady i nie doszłam do takiego wniosku, a to co napisałaś jest świetne :)
    "Pamiętaj, Że 60 Sekund Smutku Zabiera Ci Minutę Szczęścia" - zgadzam się z tym co napisałaś na 100%

    zapraszam http://by-paolka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Heh, też miałam tą lekturę xd Wielu z nas szuka szczęścia w pieniądzach, popularności.. ale to nie o to chodzi! Szczęścia powinno sie szukać w chwilach :)

    ✿ JULIA BLOG – KLIK ✿

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo motywujący i mądry post:)

    Pozdrawiamy cieplutko
    ♡✿ Twins Life. (klik)✿♡

    OdpowiedzUsuń
  6. Dokładnie tak! :)

    lajnn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietny post i swietne robisz fotki. :))

    Nowy post, moze skomentujesz? Pozdrawiam cieplutko ♥
    ♡ Melody's blogg ♡

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zdjęcia :)
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Super post, miało się czyta i jest bardzo motywujący :)
    Zapraszam na nowy post! ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się ten tekst o 60 sekundach :3
    seeanedesu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. o dokładnie! świetnie napisane- mega zdjęcia;)

    ♥zapraszam obserwuję pozdrawiam♥
    aleksandranik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Po burzy zawsze wychidzi słońce ;) by być szczęsliwym trzeba najpierw przeżyc coś złego ;) zgadza się!
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. ja również miałam tą lekturę w szkole- chyba w tamtym roku, ale nie pamiętam tego zdania. Dlaczego? Bo nie przeczytałam tej lektury :D
    bardzo fajny post :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cytat z "Dziadów" ^^ Pięknie :)

    www.sarahfrompl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Dokładnie zgadzam się z tobą! Piękny cytat także go lubię.
    Nie warto się smucić zawsze trzeba walczyć o szczęście ! :D
    Pozdrawiam
    Pozdrawiam i obserwuje ( jeśli mój blog ci się spodoba zapraszam do obserwacji)
    http://niebioeski.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Co prawda na lektura nie przypadła mi do gustu ale również zgadzam się z tym cytatem. Każdy człowiek ma w życiu gorsze chwilę ale przecież zawsze po burzy wychodzi tęczą :)

    magdalens-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Genialny post, ciekawie piszesz, więc będę zaglądać tutaj częściej! ♥

    Proszę o kliknięcia w link od sweterka z TEGO postu, odwdzięczę się obserwacją!

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo mądzre o tym napisałąś i zupełnie się z tobą zgadzam! trzeba robic wszystko co sprawia nam przyjemność i nie matrwić się przeciwnościami!

    dominisiv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Cieszę się, że książki wpływają w jakimś stopniu na życie młodych :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    www.aleksicar.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Jesteś bardzo pozytywną osobą i to mi się w tobie podoba, na pewno będę tu czesto zaglądać :) obserwuje, mogę liczyć na rewanż?
    Mam do ciebie prośbę, jestem tu nowa i nie wiem, czy komuś podoba się to co pisze, możesz zajrzeć? Jeżeli masz jakieś wskazówki dla początkujacych blogerek, to z chęcią je przyjmę! Z góry dziękuję z całego serduszka i pozdrawiam :* :))
    http://discordi4a.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetnie piszesz! :)
    Klikniesz w kliki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne zdjęcia! A słowa w poście są bardzo mądre! :)

    http://xyzilo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Moje kosmetyki leżą porozrzucane na parapecie, gdzie mam najlepsze światło. ;)

    Nowa notka + mini konkurs!
    http://oczyoutsidera.blogspot.se

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za każdy miły komentarz
♥ Spamy i brzydkie słowa nie są tolerowane

Jeśli podoba ci się tutaj: zostań na dłużej i zaobserwuj