czwartek, 16 kwietnia 2015

Welcome to my channel / Youtube

Cześć,

Tak jak może pamiętacje dawniej w poście o postanowieniach noworocznych napisałam, że założe swój kanał na youtube. A więc parę dni temu nadszedł ten wyjątkowy czas.
Na kanale pojawiły się i będą się pojawiać tłumaczenia z serialu ,,Violetta'' oraz..... moje covery.

Mam nadzieję, że mój śpiew się wam spodoba a jak na razie odsyłam was na mój kanał.
Oto mój pierwszy cover:
Dawajcie łapki w górę i Subskrybujcie! :)


Dzisiaj taki krótki post informacyjny. Dziękuję

17 komentarzy:

  1. jejku,pięknie śpiewasz i grasz :D.
    http://magdasara.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie Ci to wyszło! Brawo :) :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny masz głos :*
    czekam na następne covery :D
    może obserwujemy?
    gabrielle-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny masz głos <333 Super, że założyłaś kanał :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie :) Odwdzięczam się obserwacją ;)
    daisy-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie że założyłaś kanał.
    Mam nadzieję, że nigdy się nie poddasz i będziesz rozwijać swój talent muzyczny :)
    Mój Blog - klik! - Poklikasz serduszka w poście?:*

    OdpowiedzUsuń
  6. masz piękny głos, bardzo miło się go słucha :)
    asziaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz ładny głos.
    Pozdrawiam.
    nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. wow! Masz piękną barwę głosu, jak na trzynastolatkę to dużo potrafisz, tak trzymaj i rozwijaj dalej swój talent:)

    WHITEZUZ - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Tez myslalam o zalozeniu kanalu na YouTube.
    Powodzenia.
    Slicznie spiewasz

    Zapraszam do mnie
    wixiandalex.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie śpiewasz, zapraszam do mnie http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz śliczny głos :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. ślicznie śpiewasz:))
    buziaki, www.meyonn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie, że masz pasję, rozwijaj ją :)

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za każdy miły komentarz
♥ Spamy i brzydkie słowa nie są tolerowane

Jeśli podoba ci się tutaj: zostań na dłużej i zaobserwuj