wtorek, 31 marca 2015

Dzień ze mną #2 / Violetta Live w Polsce

Cześć,

Myślę, że już każdy słyszał o tym, że sama Martina Stoessel z obsadą serialu ,,Violetta'' przyjedzie do nas by zakończyć właśnie tutaj swoją trasę koncertową. Przyznam się, że jestem wielką fanką, dlatego postaowiłam, że pojadę do Łodzi 29 marca na te magiczne Show. Wcale się nie rozczarowałam. Mimo, że miałam jedne z gorszych miejsc i tak wszystko świetnie widziałam ku pomocy lornetki, którą wziełam ze sobą.
Zacznę od tego, że jechałam do Łodzi około 5 godzin mając obok siebie wiele trudności. Po przyjeździe było jeszcze mnóstwo czasu, które postanowiłam spędzić stojąc w kolejce obok Atlas Areny. Dzięki temu zyskałam nową znajomość oraz widziałam jak gwiazdy wchodziły do budynku. No i po pewnym czasie zaczął się mój pierwszy koncert. Atmosfera była niesamowita. Prowadzącą była Justyna Bojczuk a Martina, Jorge i inni mówili trochę po polsku. Martina ze wzruszenia się nawet popłakała a na koniec nosiła flagę polski. Wychodząc musiałam zachaczyć o stoisko w, którym sprzedawali gadżety z Violetty. Przyznam, że chciałam coś kupić ale sama flaga kosztowała 50 zł co od razu mnie niezniechęciło. Wsiadając spowrotem tego samego dnia do autobusu powrotnego udało mi się kupić komiks serialowy, który zdecydowanie mi wystarczy,
Doszły mnie słuchy, że po występach w Łodzi ekipa Violetty pojechała na dwa dni do Warszawy.
Nie będe zagłębiać się w ten temat i pisać co gwiazdy śpiewały itp.
Chcę tu przyznać, że pieniądze i stracony czas w podróży zdecydowanie się opłaciły. W Łodzi przeżyłam niesamowite 2 godziny. Będe miała wspomnienia do końca życia. 

A wy lubicię Violette? Byliście na koncercie?
Pamiętajcie, że nie musicie hejtować tego co lubię :)
Pozdrawiam Pati :*

24 komentarze:

  1. kiedyś lubiłam, ale teraz jakoś zaczeła mnie wkurzać w 3 sezonie za bardzo ją "przesłodzili" niestety



    Zapraszam na bloga :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest mi ona obojętna, nie interesuję się nią...
    Pozdrawiam cieplutko :*

    ✿by Sylwia - klik✿

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie przepadam za Violettą, ale fajnie, że miło spędziłaś czas;)
    Pozdrawiam cieplutko :*
    angelika-ka.blogspot.com- klik :)

    OdpowiedzUsuń
  4. moje przyjaciółki za nią szaleją :D

    www.esiabloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś oglądałam serial, ale przestałam :) Nic do niej nie mam. Super, że byłaś na jej koncercie :D
    jestemfolta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja oglądałam dwa sezony, ale te kolejne są słabe :P oczywiście to moje zdanie ;)
    Wesołych świąt i mokrego dyngusa :)
    Mój Blog - zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham Violettę, ale nie byłam niestety na koncercie :CCC Obserwuję- liczę na rewanż :)

    ★★Mój blog- klik★★

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie ze poszłaś na jej koncert :)

    Zapraszam do mnie :) =KLIK=

    OdpowiedzUsuń
  9. Moja pani od angielskiego była też na tym koncercie i jej również się podobało :).

    ♔ diaryyof-mee.blogspot.com ♔

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha no to widzę, że to także wokalistka dla starszych osób. Niestety dla mojej mamy się nie podobało :c

      Usuń
  10. Ja osobiście lubię Violettę i bardzo mi szkoda, że nie byłam na koncercie :(
    Mimo tego wszystkie te zdjęcia i filmy budzą we mnie wspaniałe emocje i czekam na następne wizyty obsady w Polsce ^^

    ONLYMERY55.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie byłam na koncercie, ale oglądając filmik widzę, że był udany :)
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  12. Kiedyś oglądałam Violette, ale jakoś z braku czasu i chęci przestałam. Nic do niej nie mam i bardzo cię cieszę że miło spędziłaś czas. Po filmiku widać że koncert na prawdę był udany. *o*

    Obserwuje i liczę na rewanż Mój Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja nie przepadam zbytnio za tym serialem jak i aktorką.
    Ale fajnie, że ci się podobało i mogłaś miło spędzić czas :)

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie przepadam za nią. Jej wokal kompletnie do mnie nie trafia. Cóż taki już mam gust. Bardziej wolę coś z pazurem np. Demon Hunter, Sabaton, The Analogs i wiele innych zespołów rockowych, punkowych, metalowych. . . :)
    http://dziennik-ali.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajnie, że udało Ci się być na jej koncercie. :)
    Moich idoli niestety jeszcze nie było w Polsce, ale mam nadzieję, że kiedyś przyjadą.

    milenaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię oglądać i słuchać Violettę ;)
    Moja koleżanka była na tym koncercie i jej zdanie jest takie samo, było wspaniale :)

    Pozdrawiam - wanessa-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Szczęściarz. Ja jadę dopiero w sierpniu na stadion

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie przepadam za Violettą, ale fajnie, że miło spędziłaś ten dzień. :D Życzę Ci więcej takich koncertów. :D
    Zapraszam do mnie :D
    http://aguuublog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubie Violette ;)
    paperlifex33.blogspot.com obs ? zacznij i daj znac

    OdpowiedzUsuń
  20. Super! Zaobserwowałam:) Zapraszam do siebie,będe wdzięczna za obserwacje :http://fashiongllam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja jadę do Warszawy na Koncert

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za każdy miły komentarz
♥ Spamy i brzydkie słowa nie są tolerowane

Jeśli podoba ci się tutaj: zostań na dłużej i zaobserwuj