niedziela, 25 stycznia 2015

Czas na wolne dni ~ ferie

Cześć,

Mogę oficialnie napisać, że u mnie rozpoczeły się już ferie. Jestem bardzo zadowolona jednak chciałabym mieć je dopiero za tydzień, ponieważ chwilę temu była przerwa świąteczna.
Dzisiaj chcę dla was przedstawić parę pomysłów, które możecie wykorzystać w ten wolny czas.
~ Nauka 
Niestety nawet w te dni wolne trzeba się uczyć. Lepiej poświęcić codziennie m.in. 20-30 minut żeby wrócić do szkoły nauczonym bez żadnej jedynki na nowy semestr.
~ Blogowanie
Przez ten długi okres czasu można zaopiekować się swoim blogiem. Stworzyć nowe wpisy, komentować u innych, zrobić nowy wygląd bloga bądź wiele innych rzeczy.
~ Przyjaciele
Nie można zapomnieć o koleżankach  i kolegach. Warto zorganizować wspólne wyjście np. do kina albo po prostu zaprosić do domu. Wszystko zależy od was.
~ Rozwijanie pasji
Macie wielką okazje rozwinąć się przez ten czas. Warto zastanowić się nad zapisaniem się na tematyczne zajęcia. W moim przypadku jest to śpiew i teatr. Postanowiłam, że będę codziennie udoskonalała swój głos oraz w 2 tygodniu będę chodziła na zajęcia teatralne.

~ Podróż
Zamiast siedzieć w domu można zawsze wyjechać na kolonie. Przyznam szczerze, że w tym roku niestety nie miałam na to ochoty. Dostałam propozycję wyjazdu na narty jednak odmówiłam, ponieważ nie lubię zimna i nie wyobrażam sobie siebie na nartach.

~ Gotowanie
Już dość odkładania gotowania na później. W te ferie coś upiekę. Hmm może babeczki.

~ Książki i filmy
Już nawet wypatrzyłam sobie ciekawe książki i filmy. Mam zamiar nie spać i oglądać swoje ulubione programy oraz czytać drugą część książki ,,Zostań jeśli kochasz''.
Nie pozwól, żeby te ferie minęły ci na nic nie robieniu! :)
Mam nadzieję, że te pomysły wam się spodobały. Życzę wam miłych feri!
Wybaczcie za rozmazane zdjęcia. Wina fotografa!
A wy macie jakieś pomysły? Kiedy macie ferie?
Pozdrawiam Pati :*

38 komentarzy:

  1. Mi już zleciał calutki tydzień ferii :(.Fajny post i pomysły :D
    http://magdasara.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach farciara.. ja na ferie muszę jeszcze zaczekać chyba 2 tygodnie... ;-(
    Pozdrawiam ;*

    ♡MiśkaGrabowska_Official♡

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ferie mam dopiero od połowy lutego, zazdroszczę!
    Fajne fotki ;)
    Mój blog- kliknij!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja teraz się muszę trochę pouczyć eh
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Udanych ferii życzę :) Ja swoje już zaczynam planować powoli :D
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Miłych ferii! Ja zaczynam ostatnia na szczęście i planuję pouczyć się, poczytać, obejrzeć PLL i jakiś mały wypad gdzieś z przyjaciółmi ;)

    Zapraszam!
    Czy możesz mi pomóc? Wejdź! :)
    http://sandryyshen.blogspot.com/2015/01/choies-sheinside-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Miłych feri. Ja niestety muszę dociągnąć do konca tygodnia a dopiero potem odpoczynek.

    Zapraszam do mnie na nowy Tag pt. Mój zwierzak soo---creative.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie sposoby idealne !
    Ja także ferie zaczęłam w tym samym czasie,co ty :)
    Pozdrawiam,
    paulinalelo13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne zdjecia :):)
    obserwujemy?:)

    mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny plecak :)

    yellyow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. ja mam za tydzien :D ale nie mam zamiaru zagladac do ksiazek.

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Myślałam o nauce, ale.... jakoś się nie udało xd A wszystkie sposoby na ferie, są świetne! :)
    Mój blog - klik ♡

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja zaczynam ferie 2 lutego :) Bardzo fajny post!
    http://czarnykleks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. ładnie tu Ja ferie mam dopiero od 2 lutego!
    Zapraszam do mnie soo---creative.blogspot.com (toleruję obs za obs)

    OdpowiedzUsuń
  15. Rękawiczki to Ty masz boskie! :D Ja ferii nie mam, za to mam wolne od pracy.

    Pozdrawiam.
    http://kobiecezrodelko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. świetna czapa!
    mogłabym prosić o poklikanie? to tylko chwilka :)
    http://czillen.blogspot.com/2015/01/romwe.html

    OdpowiedzUsuń
  17. ładne zdjęcia ♥ lovewillremember-victoria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Kochana bardzo dobre spodoby na spedzenie czasu ja głownie się ucze bo to czas na mature oraz spedzam czas z przyjaciolmi :)
    Antiques

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja rozpoczynam ferie 2 lutego i zamierzam je spędzić aktywnie.

    life-by-monika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo dobre plany i rady! Też mam już ferie :) Ładny plecak.
    Obserwujemy? Odp. u mnie ;D
    lumiona.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ładnie tu! Szczególnie podoba mi się plecak

    Zapraszam do mnie soo---creative.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne zdjęcia! ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie <3
    http://crazystrawberryxd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne zdjęcia <3 ki plecaczek <3
    pozdrawiam cieplutko :3
    i zapraszam na nowy post <3
    weeri-weri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Obserwuję +życze na rewanz
    dagaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Obserwuję +życze na rewanz
    dagaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. skąd masz ten plecaczek? jest genialny *_* odpisz u mnie na blogu :D
    zaobserwowałam, milo by było gdybys się odwdzięczyła ;)
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, nowy post z kilkoma informacjami, nową porcją samojebek i genialną piosenką! ♥

    OdpowiedzUsuń
  27. świetne zdjęcia ! :*
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie : http://patrycjawysowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Ładne zdjęcia, tylko szkoda, że rozmazane:( Życzę udanych ferii:)
    http://xsomething-positivex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Zostałaś nominowana do LBA
    Więcej informacji u mnie :)❤

    one-moment-in-my-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. SUPER BLOG!

    Zapraszam do mnie:

    http://zawsze-wszedzie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. ja gdzieś w lutym dopiero mam ferie :p i już nie koge się doczekać :D

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja mam ferie w ostatnim terminie. Świetny plecak! :)

    duo-jessie.blogspot.com <-- KLIK

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za każdy miły komentarz
♥ Spamy i brzydkie słowa nie są tolerowane

Jeśli podoba ci się tutaj: zostań na dłużej i zaobserwuj