poniedziałek, 8 grudnia 2014

Christmas Tag

Cześć,

Dużymi krokami zbliżają się Święta Bożego Narodzenia. Długo oczekiwany czas przez wielu ludzi w tym mnie. Kocham czas Świąt dlatego przygotowałam dla was Świąteczny Tag :)

1. Ulubiony świąteczny film
Nie wyobrażam sobie Wigili bez filmu ,,Kevin sam w domu''. Myśle, że każdy to oglądał, ponieważ co roku puszczają go w telewizji. Na drugim miejscu mam ,,Opowieści Wigilijne''. Jest to film o człowieku, który był zły, samotny i nienawidził Świąt. Jednak potem do jego domu przyszły duchy i pokazały jak to jest kochać oraz jak to jest być lepszym człowiekiem dla innych. Polecam przeczytać książke, gdyż ma tylko 80 stron i jest bardzo wzruszająca zresztą tak jak film.

2. Ulubiony świąteczny kolor 
Musi nim być kolor zielony. Ten kolor kojarzy mi się z choinką, która gra bardzo istotną rolę, chociaż kolor Świętego Mikołaja też jest istotny.

3. Ubierasz się odświętnie czy spędzasz Święta w piżamie
Tak naprawde to nie mam na to wpływu. Chętnie bym leniuchowała w piżamie ale z powodu przybycia gości i przymusu rodziów ubieram się dosyć ładnie (sukienka) a nawet czasem się maluję.

4. Jeśli w tym roku mogłabyś dać prezent tylko jednej osobie, to kto by to był?
Myślę, że byłaby to moja mama. Chodź raz w roku trzeba naprawdę pokazać, że odgrywa ważną rolę w moim życiu. Za wszystko w ten dzień serdecznie dziękuję i wydaję najwięcej pieniędzy na jej prezent, ale i tak to nie jest najważniejsze.

5. Otwierasz prezenty w Wigilię czy świąteczny poranek?
Oczywiście w Wigilię przy wszystkich. Do jutro ja ani nikt inny by nie wytrzymał

6. Jakieś świąteczne życzenie?
Tak mam jedno, które jest dla mnie bardzo ważne. Nie chodzi mi tutaj o np. nowy telefon tylko o osobę, która jest dla mnie najważniejsza chociaż nie ma jej wśród nas. Więcej niestety nie powiem bo może się nie spełnić.

7. Ulubiony bożonarodzeniowy zapach?
Zdecydowanie zapach czerwonego barszczu, który też jest moją ulubioną potrawą świąteczną.

8. Czy na stole jest zawsze 12 potraw? Wszystkie jesz?
Tak. Na stole zawsze znajdzie się 12 potraw. Na pewno wszystkie są pyszne, ponieważ są szykowane przez babcię ale nie są w moim guście. Zawsze zjadam z 6 :)

Dodam, że u mnie na stole pojawia się zawsze wolny talerz dla nieznajomego Gościa :)

Jak zawsze w Święta nie może zabraknąć kolęd i pięknej muzyki:
Wy też kochacie Święta tak bardzo jak ja?

Pozdrawiam Pati :*

27 komentarzy:

  1. Ja uwielbiam pierogi:) Je mogłabym pochłaniać w większych ilościach :D Z filmem się zgadzam ale mój kolor to czerwony:) Też uwielbiam święta dlatego, że w końcu mogę się ze wszystkimi z mojej rodzinki spotkać w jednym miejscu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurcze... Powiem ci, że twoje życzenie jest bardzo podobne do mojego...
    Boje się czasem jednak tego, że jeśli się nie spełni będę rozczarowana...
    Z całego serca życzę ci, aby twoje świąteczne życzenie się spełniło...
    Nie pisze tego jak jedna z wielu innych blogerek pisząca tylko ,,Powodzenia" czy ,,Świetny blog"...
    Naprawdę mam nadzieje, że życzenie się spełni i że odbierzesz mój komentarz tak jak chciałabym abyś go odebrała...
    Powodzenia ;*

    ~Roxanna
    http://never-without-you-r5.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję ♥ Tobie też życzę, żeby twoje życzenie się spełniło :)

      Usuń
  3. Oczywiście, ja bardzo kocham święta. ten tag jest bardzo fajny, nie obraziłabyś się gdybym zrobiła go u siebie?

    Pozdrawiam Karolina (grumpyy-blog)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny Tag , też lubię tą piosenke świąteczną ariany :)

    http://weronika-lifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. zielony tez mi sie kojarzy z choinką .. no i po prostu ze .świętami ! :D

    mysmilelile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój ulubiony świąteczny film to zdecydowanie "Listy do M", ale bez Święta bez Kevina, to już nie Święta ;D

    mój blog- ultradefensless

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nigdy nie lubiłam świąt,a w tym roku je pokochałam! haha

    kawaii-lifee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi Kevin się już znudził. :/
    Bardzo fajnie to wszystko rozpisałaś.
    love-inaczej-inna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny tag! Również nie wyobrażam sobie świąt bez Kevina ;)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Zaobserwujesz mojego bloga? Będę wdzięczna, postaram się odwdzięczyć tym samym:) http://angelikatobiaszblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. ooo.. zapach czerwonego barszczu.. i już czuje święta... Co powiesz na wspólną obs?Odpowiedź napisz u mnie na blogu. http://loveemyydreeam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. fajny tag ;)

    może wspólna obserwacja? :]
    http://yennefer-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. ja również ni wyobrażam sobie, żeby nie było kevina :p t już tradycja hehe;p

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam Święta! Zapraszam do mnie i wspólnej obserwacji, jeśli zechcesz! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja już nie mogę się doczekać świąt :)

    obserwujemy?
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale ja lubię takie tagi ^^ Wszystko świąteczne - wszędzie :) Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  17. moja imienniczka ! :*
    świetny blog, pozdrawiam :)
    u mnie nowa notka, zapraszam serdecznie:
    http://patrycjawysowska.blogspot.com/2014/12/patrycja-leonowicz-i-sebastian-proksa.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajne odpowiedzi. Mi Kevin się znudził.
    Na blogu nowy post, a w nim świąteczna sesja.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie.
    ~ http://gabriel-data.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny blog :)
    http://photokamii94.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny tag :)
    Może wpadiesz i poklikasz w linki choies ? Proszę ♥
    Zapraszam : http://karolinaaa-karolinaaa.blogspot.com/2014/12/choices.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja uwielbiam święta;)
    super blog ;))

    http://anulunia268.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne odpowiedzi bardzo miło się czyta :)) co powiesz na wspólną obserwację?

    Zerknij http://maadeleinefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Chyba też zrobię taki tag.Fajne odpowiedzi :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://magdasara.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. świąteczne tagi są super :)
    u nas również zawsze pojawia się dodatkowy talerz na nieoczekiwanego gościa:)

    www.eliza-zdybel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za każdy miły komentarz
♥ Spamy i brzydkie słowa nie są tolerowane

Jeśli podoba ci się tutaj: zostań na dłużej i zaobserwuj